Wij zijn de reguliere kantoortijden geopend. Maar vragen kan je 24/7 verzenden via de verschillende Skyline Service kanalen.
Omdat vele klanten doordeweeks druk zijn met werken, bieden wij ook op zaterdag de mogelijkheid om af te spreken.
Zoals omschreven in de vooraf opgestuurde voorwaarden van de Standby Service, kan je een mail sturen naar info@skylineservice.nl. Er geldt wel één maand opzegtermijn.
Skyline Service administratie verzend vooraf een factuur. Via deze factuur ontvang je altijd een IDEAL link waarmee je direct het bedrag kan overmaken. Je mag ook via een bankoverschrijving het bedrag van de factuur voldoen.
Wij werken voor sommige opdrachten op no cure, no pay basis. Er worden vooraf alleen administratieve kosten in rekening gebracht. Als de zaak succesvol is, zoals onderling afgesproken en in de opdrachtbevestiging omschreven, zal het resterende bedrag worden voldaan.
Voor de Standby Service kan je simpelweg de abonnement opzeggen. Hiervoor geldt wel een één maand opzegtermijn.
Jouw tevredenheid is belangrijk voor Skyline Service. Mocht je een opmerking of klacht hebben, neem dan schriftelijk, telefonisch of via de mail contact met ons op.
De klachtenafdeling zal jouw verzoek in behandeling nemen en binnen 14 dagen een terugkoppeling sturen.
Niet alleen heel Nederland, maar ook als je in het buitenland zit, bedienen wij jou als klant. Bij ons staat service bovenop. Door verschillende kanalen blijven wij met elkaar continue in contact.